Tuesday 27 December 2011

~ Hopes makes me speechless ~

Apa yang aku nak post time2 mcm nie..... lack idea lah.....  yes..... nak kongsi la...... macam mana nak thu kalo orang tu menaruh harapan kat kite...... wah!!!!! semacam seyh bunyi nye......
Nak kongsi je kan.. x salah agaknya..... Sharing is caring right????? Korang x takut ke kalo dah ranapkan harapan orang????? Kalo aku la, rasa bersalah....... tapi bukan salah kita kot sebab kita x tau...... boleh jadi...... 
kalo x nk harapan musnah, bagitau je la....... At least, ada gak effort daripada diam....... huhuhuhhuu........
boleh juga kita tahu yang harapan tercapai atau tak................. kalo x tercapai, boleh buat pencapaian lain.........
Mende punya ayat...... Biasalah, dah pukul brpe...... ayat nye mengong skit la......... Aku memang x suka rasa bersalah sebab kalo rasa bersalah mesti dapat pembalasan....... So, to all my beloved friend, just share or ask me if there is something that i should know. Honestly, I doesn't like to feel guilty in certainty things....... Huhuhuhuu...... amareka teh demo kri..... kecek lua....... nak fluent ngan B. inggeris kna try ckp or tulis Inggeris kan??? Kalo salah paham2 je la...... aku bdak bru blajar gak....... kalo nak di cerita memang boleh buat novel..... huhuhuhuhuhu.....,.. Sekarang ni member2 aku sibuk dengan bisnes. Internet bisnes lah, MLM lah, join situ lah, join sini lah. Aku ni, bila lagi nak wat bisnes..... mungkin aku kekurangan modal nk berbisnes kot. Tak pe lah kri, rezeki boleh cari, janji kau berusaha...... Allah sentiasa bersama kita. Ya Allah berikanlah aku rezeki yang sumbernya halal. Bila dapat rezeki halal, aku dapat kenikmatan dunia gak. Ada gaya ustaz x???? hehehehehe :p............ bende baik kita kongsi, mende jahat buat sendiri2...... Bila lidah susah nak cakap, kat sini kita tulis...... Standard la hidup blogger...... nak ckp ngan orang takut. Hati orang kan lain2. Kadang niat bergurau jadi lain plak...... so, as conclusion, be silent is better than talkative...... mornik :-)

No comments:

Post a Comment

Pengikut2ku