Tuesday 13 December 2011

Siapalah bleh ajar aku nak urus masa?????

Minggu ni memang mencabar kudrat diri aku. Minggu yang boleh buat aku gila, sakit, pening, migrain dan lain2. Maklumlah pelajar U la katakan. bende yg boleh buat plajar2 U gila ni  ialah minggu hantar assignment yang yang bergabung dengan program2 U. Hari ni aku ada ikut satu prog. Agak intresting sebab....... aku pun x tau nak cakap apa sebabnya, kalo nak tau kena pergi sendiri la... Tapi apa yang memusykilkan aku ialah syarikat ni macam x der orang melayu yang join. takut gak aku. kalo la aku join syarikat ni, halal ke sumber dia. takut2 gak kan. sebagai orang islam, kita kenalah tengok,kaji dan selidik segala sumber yang akan kita gunakan. Walaupun ada sedikit celanya, akan beri kesan kat kita juga nanti. X pelah, kerja boleh cari, Insya-Allah... mudah-mudahan aku dapat kerjanya yg sumbernya betul2 halal sepertimana org cakap halalan toiyibah. Lagi satu citer pasal assignment.... aku agak pening kalau nak citer pasal assignment nih. sebab aku pun x paham apa yang aku buat ngan assignment aku. huhuhuhuhu........ yang penting siap..... ape2pun ada la jgk effort aku nak buat assignment tuh...... dapat gak la markah...... korang semua jgn ikut cara aku tau. Aku x boleh dijadikan Qudwah-Hasanah. Apa yang aku boleh buat utk korang ialah aku boleh doakan korang semua berjaya. dah x bende lagi aku nak tulis, Thx for read.....

No comments:

Post a Comment

Pengikut2ku