Friday 6 January 2012

~ ExaM WeeK - Part 2 ~

Alhamdulillah..... hari ni berakhirnya paper ke dua aku..... Susah giler..... Hopely Lect aku kesian kan kat aku..... ( Sian nya student aku..... x kan la dia nak repeat blik....) Nak dijadikan cerita aku pun x bpe sihat hari ni... Tapi x seteruk sem lepas lah..... sebab hari ni otak aku leh berpikir lagi.... sem lepas x leh nak berpikir..... tu yang aku repeat sem ni...... Wah!!!!!!!!!1 risaunya aku ngan paper math.... ada lagi satu paper yang wat aku risau.... iaitu.... paper akaun.... paper ni pun aku repeat gak..... huhuhuhuu..... dah x der keje nak repeat paper je..... sampai beruban la ko du kat uum ni kri..... lepas ni paper pengantar pengurusan... 9/1/2012.... x lme lagi tuh.... subjek ni, tjuk dia memang banyak G**a nak m###0s......  aku pun x larat nak bce.... Ya Allah.... lmbtnye nak habis exam aku..... dah x sabar nak balik ni......
kalo dpt blik, aku nak pegi cuci mata lah.... jgn salah pikir lak ea..... Aku nak nangis lepas dapat jumpa parent aku..... anak manja x?? huhuhuhu............... Ala apa salahnya aku cuci mata.... huhuhuu...................
Pastu nak pegi cari keje.......... keje pe ek???? Kalo nak senang, jadi drebar bapak aku je la..... Makan minum ofkos ditanggung.............. Bleh la jadi drebar bapak aku. Itupun kalo dia nak aku hadi drebar dia..... Dah la..... nak pi sambung tgk buku..... tgk je x bce...... hehehehhe......

ADios!!!! Nite!!!!! Assalamualaikum?

No comments:

Post a Comment

Pengikut2ku