Monday 9 January 2012

$ Exam WEEk- Part 3 $

pkul 5 tadi, Habis paper aku yang ketiga.... agak mencabar gak exam tuh walaupun soalan abjektif. huhuhuhuu..... mana x nya.... 18 bab..... semua bab lak masuk..... memang x la aku nak ngapal 18 bab tuh..... Hari ni memeang agak malang..... Rambut aku kna tgur.... walaupun rambut kna tgur, aku seb empunya rambut terasa la.... rasa pe??? rasa sedih sebab aku bakal kehilangan sebahagian rambut aku...... Aset tuh...... sob3x..... nak wat cam ner.... maybe dieorang jeles aku ada rambut sedemikian rupa..... x pasal2 aku nye rambut kna potong...... hilang lah kehenseman aku...... sob3x.............. Apa2pun.. perjuangan aku perlu diteruskan... rambut bukan alasan aku nka menyerah...... Ya Allah.... berikanlah aku kekuatan untuk menempuh minggu peperiksaan... Kepada Mu jualah tempat aku meminta dan kepada Mu jualah tempat aku memohon...... Sampai sini kawan2.... jumpa episod akan datang....... AdIoS!!!!!! OLa!!!!!

No comments:

Post a Comment

Pengikut2ku